Cześć, jestem Sylwester – niezależny konsultant SEO z siedzibą w Warszawie, który współpracuje z klientami zarówno z Polski, jak i z całego świata. Wykorzystuję sprawdzone techniki SEO, aby zwiększyć ruch organiczny z wyszukiwarek.


Niezależny KONSULTANT SEO – Dlaczego wybrać taką ofertę?

Jako niezależny konsultant SEO oferuję konkurencyjne ceny oraz indywidualne podejście do Twojego projektu, aby pomóc Ci pozyskać tysiące nowych użytkowników, którzy odwiedzą Twoją stronę poprzez wyszukiwania organiczne. Moje usługi są dostępne dla wszystkich, bez względu na to, czy zajmujesz się start-upem, dużą firmą, organizacją non-profit czy masz sklep internetowy.

Link Building (Linki zwrotne)

Artykuły gościnne i sponsorowanie. PR oraz notki prasowe. Zaplecza, fora oraz Q&A.

Konsultacja SEO

Zrozumienie  biznesu. Sprawdzenie aktualnego stanu strony i audyty. Badanie i planowanie.

Audyt SEO

Analiza On-page (Audyt strony). Analiza linkowania wewnętrznego. Analiza off-page (audyt linków przychodzących).

Optymalizacja strony

Optymalizacja strony pod urządzenia mobilne oraz przyśpieszanie działania strony. 

Analiza konkurencji

Analiza widoczności organicznej konkurencji. Analiza słabości konkurencji. Analiza niszy w której operuje strona internetowa.

JAK DZIAŁA POZYCJONOWANIE STRON?

Każdy projekt rozpoczyna się od wstępnej rozmowy w celu określenia celów i zaplanowania kolejnych kroków. Następnie ustalamy, jakie są cele konwersji i jakie działania oczekujemy od użytkowników odwiedzających stronę.

1. Wyznaczanie celów

Po dokładnej analizie potrzeb i obecnego stanu witryny, ustalam realne cele do osiągnięcia.

2. Analiza działań

Kolejnym krokiem w projekcie jest analiza wdrożenia zaleceń, sprawdzenie efektów oraz bieżącego stanu witryny.

3. Regularne raportowanie

Ostatnim krokiem jest regularne monitorowanie zaplanowanych działań, raportowanie wykonanych kroków oraz analiza osiągniętych wyników.

FAQ

Konsultacja SEO – Dlaczego moja firma go potrzebuje?

Twoja firma potrzebuje konsultanta SEO z wielu powodów. Wyszukiwarki stanowią główne źródło ruchu dla witryn internetowych, a pozycja w wynikach wyszukiwania ma ogromne znaczenie dla generowania ruchu na Twojej stronie oraz wpływa znaczącą na marketing. Konsultant SEO pomoże Twojej stronie zdobyć popularność wśród wyszukiwarek i wykorzystać specjalistyczną wiedzę z zakresu SEO do dostosowania strategii do Twoich potrzeb biznesowych. Dodatkowo, konsultant SEO może pomóc w identyfikacji błędów, które mogą wpływać na wyniki wyszukiwania. Poprzez optymalizację i opracowanie odpowiedniej strategii, będziesz mógł zwiększyć widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania. Konsultant SEO może również pomóc w konkurowaniu online i wyróżnieniu się spośród konkurencji. Skuteczna strategia SEO pozwala zaoszczędzić pieniądze na reklamie, generując darmowy ruch internetowy. Ponadto, wspomaga ona budowanie pozytywnego wizerunku marki w internecie. Inwestycja w konsultanta SEO na dłuższą metę może przynieść korzyści Twojemu biznesowi, dlatego warto skorzystać z jego usług, aby zwiększyć efektywność i wyniki Twojej strony internetowej.

Kim jest konsultant SEO?

Jeżeli wylądowałeś na tej stronie, zapewne szukasz odpowiedzi na pytanie, kim jest konsultant SEO. Stworzenie krótkiej definicji tego zawodu wydaje się dość trudne. W dużym skrócie, specjalista ds. optymalizacji wyszukiwarek analizuje strony internetowe i wprowadza odpowiednie zmiany, aby zoptymalizować je pod kątem wyszukiwarek. Ma to na celu maksymalizację ruchu organicznego (nieodpłatnego) poprzez poprawę pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Najprościej mówiąc, zadaniem specjalisty SEO jest sprawienie, że Twoja witryna pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania. Jednakże taka definicja w najmniejszym stopniu nie oddaje tego, czym tak naprawdę jest to zajęcie. Specjalista SEO to osoba, która potrafi zaplanować i zapewnić pomyślną realizację kampanii SEO i content marketingowych, obejmujących techniczne SEO, optymalizację na stronie, tworzenie treści, zasięg i PR. Potrafi również odpowiednio się komunikować i raportować swoje zadania. Upewnia się także, że projekty są dostarczane na czas i zgodnie z budżetem poprzez realizację własnych zadań oraz inteligentne delegowanie.

Czym zajmuje się SPECJALISTA SEO?

Ekspert SEO, będący dobrym i niezależnym specjalistą, stosuje najlepsze praktyki optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, aby przenieść witrynę klienta z ostatnich miejsc na pierwszą stronę wyników w Google. W zależności od potrzeb, ekspert SEO podejmuje następujące działania, aby osiągnąć wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania Google: Po pierwsze, przeprowadza audyt techniczny witryny, aby zidentyfikować ewentualne problemy, które mogą utrudniać pozycjonowanie. Analizuje strategie konkurentów i ich widoczność, aby odpowiednio dostosować budżet i strategię. Współpracuje z klientem w celu tworzenia i optymalizacji treści pod odpowiednie słowa kluczowe. Wykorzystuje sprawdzone metody i wskazówki dotyczące budowania linków, aby zwiększyć popularność witryny. Monitoruje, ulepsza i dostarcza aktualne informacje i porady dotyczące pozycji witryny.

Dobry konsultant SEO – Jak wybrać najlepszego?

Przy wyborze najlepszego, niezależnego specjalisty SEO dla swojej firmy, powinieneś szukać doświadczonego i godnego zaufania konsultanta. Inne aspekty, na które warto zwrócić uwagę podczas wyboru eksperta SEO, to korzystanie przez niego z najnowszych narzędzi i technik oraz bycie na bieżąco z najnowszymi zmianami algorytmów Google. Doradzam w dziedzinie SEO od ponad 6 lat, dlatego jestem na bieżąco z tym, co zapewni Twojej witrynie najwyższą pozycję w Google. Jeśli chodzi o budżet, poszukaj usług optymalizacji wyszukiwania, które są cenowo konkurencyjne, ale nie za tanie. Osiągnięcie wysokiej pozycji w Google wymaga czasu i cierpliwości. Unikaj specjalistów SEO lub ekspertów, którzy obiecują szybkie rezultaty, ponieważ takie podejście może w rezultacie przynieść szkody Twojej witrynie.

Czemu wybrać daradztwo SEO zamiast agencji SEO?

Wybór niezależnego konsultanta SEO zamiast agencji może przynieść wiele korzyści, takich jak:

Niższe koszty: Specjaliści SEO często mają niższe ogólne koszty niż agencje, co pozwala im oferować usługi w niższych cenach.
Indywidualne podejście: Doradcy SEO mogą poświęcić więcej czasu na poznanie specyfiki Twojego biznesu i dostosowanie swoich usług do Twoich potrzeb.
Bezpośredni kontakt: Konsultanci SEO są bezpośrednio odpowiedzialni za swoją pracę, co oznacza, że możesz bezpośrednio kontaktować się z osobą odpowiedzialną za Twoje SEO.
Elastyczność: Jako niezależny konsultant, mają większą elastyczność w zakresie oferowanych usług i podejścia, co może być korzystne dla firm, które mają konkretne potrzeby lub cele.
Spersonalizowane raportowanie: Z niezależnym konsultantem otrzymasz spersonalizowane raporty i analizy wydajności Twojej witryny, co pomaga zrozumieć, co działa i co należy poprawić.

Wybierając niezależnego konsultanta SEO, możesz skorzystać z tych korzyści, które mogą przyczynić się do lepszej optymalizacji Twojej witryny.

Wiele udanych projektów oraz zadowolonych klientów

Jako marketer i specjalista ds. pozycjonowania współpracowałem z klientami z różnych sektorów, takich jak zdrowie, podróże, edukacja, finanse, technologia i e-commerce.

BLOG