Kategoria «E-commerce»

W tej kategorii znajdziesz nowości z świata e-commerce, wiele ciekawych linków oraz nowinki ze świata socialmedia i e-marketingu.

Co to jest Crawl Budget – Czy warto się nim przejmować?

Spis treści Czym jest Crawl Budget? Crawl rate limit, Crawl health i Crawl demand. Co wpływa na Crawl Budget?. Jak zmierzyć Crawl Budget?. Jak zmaksymalizować swój Crawl Budget?. Struktura strony i linki wewnętrzne. Uszkodzone linki i przekierowania. Prędkość ładowania strony. Usuwanie duplikowanych treści. Mapa witryny. Plik robots.txt i analiza logów serwera. Program Screaming Frog – …

Jak przyśpieszyć WordPressa?

przyśpieszenie wordpressa

Jeżeli zastanawiasz się jak przyśpieszyć WordPressa to bardzo dobrze trafiłeś. W tym artykule odnajdziesz, masę narzędzi oraz strategii które pozwolą Ci w miarę nieinwazyjny sposób poprawić prędkość ładowania się twojej strony. Dlaczego przyśpieszenie WordPressa jest ważne? Czasy ładowania strony jest  bardzo ważny. Głównym powodem w jakim użytkownicy/klienci siadają przed ekran komputera jest wygoda i oszczędność  …

Czy pozycjonowanie stron to spam?

Odpowiedź na to pytanie jest bardzo złożona. By zrozumieć cały pojęcie wybrałem kilka pytań pomocniczych, które odpowiednio nakierują Nas na meritum. Czy marketing jest moralny? Na samym początku marketing polegał na prostym dostarczeniu informacji do swojego potencjalnego nabywcy. Dystrybuowaliśmy informację jaki mamy towar, w jakiej cenie i w jakim miejscu. Zwykły rynek a na nim prapradziadek Sylwesterus: „3 świeże …

Bezpieczeństwo sklepu internetowego ważne dla Twojego Klienta

Zgodnie z badaniami Gemius z 2015 r., aż 45 % internautów nie robi zakupów w sieci. Jedną z trzech najpopularniejszych przyczyn niekupowania przez Internet jest obawa o bezpieczeństwo płatności. Stwierdza to, aż się 27 % badanych. Dlatego tak ważne jest, aby Twój sklep internetowy  był bezpieczny dla Klientów. Podpowiadamy jak to zrobić! Certyfikat SSL Dla …

Czego możemy się nauczyć od “sprzedawców marzeń”? Case study landing page’a!

Jeżeli zajmujesz się e-commerce z pewnością znasz doskonale cechy i funkcje landing page’y. Nie wdawając się w szczegóły są to strony, które mają przede wszystkim sprzedawać (ewentulanie zamykać kanał i zbierać leady). Stąd tak ważna jest ich konstrukcja. Poszukałem trochę w sieci i oto kilka jego ważnych cech/części. Nagłówek  Call to action Najważniejsza wartość Grafika Rekomendacje Oraz …

Lojalność klientów w e-sklepie – jak ją zdobyć? Darmowe warsztaty.

  Stali klienci robią zakupy według średniej o wartości nawet kilkukrotnie większej niż klienci pierwszorazowi. To dlatego światowi giganci sprzedaży internetowej aż 75% przychodów czerpią z zakupów swoich stałych klientów. Warto brać z nich przykład. Międzynarodowe badania (realizowane także w Polsce), jasno wskazują, że stali klienci e-sklepu wydają w nim średnio znacznie więcej niż klienci, …

O co pytają na rekrutacji SEO?

Jeżeli zaczynacie swoją przygodę z SEO albo zastanawiacie się, jakie pytania mogą pojawić się na rekrutacji dotyczących pracy młodszego? specjalisty seo, to ta lista z pewnością Was zaciekawi. Jak każde spotkanie o prace momenty te, są dość (bardzo?) stresujące. Przebrnąłem przez te katusze nie tak dawno temu i postanowiłem podzielić się z Wami moim doświadczeniem. Pytań …